Moi!

Nyt on jännät paikat ujolle naiselle, varmasti olisi myös rohkeallekkin naiselle :) Olen eräässä nettitreffi sivustolla tutustunut erään miehen kanssa ja nyt olisi tulossa treffit sunnuntaina! Ensimmäisenä kriisi tulee siitä, että keksinkö tarpeeksi puheen aiheita, jotta ei tulisi hiljaisia hetkiä. Toinen kriisi on varmasti monelle naiselle tuttu vaatekriisi. Minä tykkään pukeutua mukavasti ja en ole mikään muodikas ja minulla ei ole kovin paljoa naisellisia vaatteita.

Välillä minulle tulee sellainen olo, että en halua mennä ollenkaan mihinkään treffeille, kun jännittää niin paljon. Varsinkin se jännittää kun en ole tavannut tätä miestä kasvokkain koskaan. Olen ollut kerran aikaisemmin treffeille netissä tavatun miehen kanssa. Treffeillä selvisi, että me ollaan ihan erilaisia ihmisiä, ainakin minun mielestä. Mies halusi tavata vielä toisen kerran ja niin me tapasimme, mutta käsitykseni vaan vahvistui. Joten hyvää kokemusta treffeistä minulla sitten ei olekaan, senkin takia jännittää...

Mitenkö päädyin nettitreffailuun? Tuntuu, että en tapaa missään ikäistäni seuraa, ja kuten jo todettu monen monta kertaa, olen ujo, joten en uskalla lähestyä ketään kasvokkain. Valitin siskolleni kuinka olisi kiva jos minulla olisi joku, jonka kanssa jakaa arki ja viettää aikaa. Hän sitten sai minut houkuteltua kokeilemaan nettitreffailua.

Minua myös painaa ajatus siitä, jos joskus löytäisin jonkun ihmisen kenen kanssa sitten alkaa seurustella niin kehtaako kertoa, että tapasimme netissä? Tämä on yksi syy miksi joskus olen ollut käymättä treffisivuillani. Monella tuntuu olevan se käsitys, että ne jotka ovat nettedeitti sivuilla ovat jotenkin epätoivoisia. Olen tietenkin eri mieltä, mutta kuitenkin se mitä toiset ajattelevat aina vaivaa minua. En ole vieläkään päässyt tästä ajatuksesta irti, mutta vielä en ole sellaisessa tilanteessa jossa joutuisin tätä miettimään kunnolla. Katsotaan ensin nämä treffit :)